maandag 28 november 2011

MNY lipsticks

Ik was opzich erg verrast toen ik zag dat MNY nu ook lipsticks heeft.
het zijn er maar 2 maar toch! Ik zag ze liggen en ik dacht die neem ik mee om jullie te laten zien.
Het zijn 2 kleuren rood en ik vind rood echt passen bij kerst ik vind zwaardere kleuren zowieso wel bij kerst passen. Nu de foto's:
De lijn heet Concrete rocker en deze lipstick heet 163A en ik vind het jammer dat ze niet een naam gegeven hebben. De verpakking is hetzelfde oogt een beetje cheap maar ziet er voor rest wel okee uit.

De onderkant waar het nummer opstaat laat wel zien
wat voor kleur het is en dat is handig om te zien in je stash.

Ik blijf een doorzichtige huls niet mooi vinden
En dit is conrete rocker 164A en laat ook
de kleur zien op de onderkant

En dan nu naar swatches
Je kan zien dat 163A echt een mooie felle rood is
en dat 164A echt dieprood is die neigt naar paars.

Zoals je kan zien is 163A wat minder gepigmenteerd
en is moeilijker om hem mooi aan te brengen. Maar
hij is wel weer romig en dat vind ik fijn voor mijn
lippen.

164A hij is mooie donder rode lipstick.
en erg mooi voor kerstdagen. Ik weet dat sommige zo'n kleur liever niet overdag dragen.
maar ik heb daar nooit zo'n probleem mee.

Ik vind 164A echt een aanrader en 163A tsja
ik ken mooiere rode kleuren ook in budgetmerk.(catrice)
Ze zijn 2.99 en is alleen te koop in de etos.

liefs Hannah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden