woensdag 9 november 2011

Soms maak iets je gewoon zo blij!

Heb je dat weleens dat je een product koopt en dat je helemaal blij bent.
Dat je altijd wilt gebruiken en dat je niet kan wachten om het weer gebruiken?
Ik heb dat product dus gevonden en ik ben zo ontzettend blij.

Paar weken geleden heb ik een jas gekocht want ik deed al 2 jaar met mijn winterjas
dus tijd voor een nieuwe!
Ik vond hem eerst toen ik hem zag een beetje ouderwets maar toen ik hem aanhad
Ik was verliefd echt verliefd! hij is zo mooi en mijn vriend heeft me overgehaald want hij koste 60 euro
en hij wees erop dat er korting was dus toch gekocht. En mijn vriend vind hem ook echt geweldig maar dat
komt door het bontkraagje(die ontzettend nep is hoor)
Nu hier de foto's(excuses voor de foto's me camera deed raar)
Hij is beige en hij is lang en ik vind het best mooi staan.
Ik weet als je klein bent moet je eigenlijk geen lange jas aandoen maar ik vind hem best mooi

Dat bontkraagje is ontzettend lekker
en je kan hem eraf halen als hem niet wilt.

Bontkraagje rules(mits het nep is)
hij heeft lekkere knoopjes en lange riem
hij zit wel iets strak want ze hem hadden alleen in xs en
ik pas hem en dat is goed voor mijn zelfvertrouwen
hebben jullie ook zo'n product?
en welk product is dat en waarom is dat zo?

liefs Hannha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden