dinsdag 29 november 2011

urban decay

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag voor jullie een urban decay palette!
Ik weet niet hoe die heet maar hij heeft zulke mooie kleuren en ik ben er echt heel blij mee.
Hij heeft een onwijs mooie turkoois kleur en ik ben er echt verliefd op.
maar foto's zeggen meer dan woorden!
Het doosje zit er al onwijs mooi uit en er zitten kleuren in waar je zoveel kanten op mee kan.
er zit turkooise kleur in en goude en lichtbruin en zwarte kleur. Er zit ook een kwastje in en de is helemaal niet zo slecht.


deze midnight cowboy en flipside zijn echt de mooiste. Zie je glitters
al zitten bij midnight cowboy^^
Zoals je ziet is de goude kleur meer een goud/bronze kleur
en die glitters erin prachtig(kijk uit met fallout) maar eigenlijk
heeft elke kleur een geweldige pigmentatie^^

Ik heb hem gekocht van de webshop marbellilly.com
en hij was 13.40. Dus dat vind ik voor zo'n palette een aanrader.
je kan hem makkelijk meenemen in je tas want er zit ook kwastje in.
die voor onderweg niet slecht is

tot snel
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden