dinsdag 8 november 2011

nieuwe nagellakjes

hallo allemaal,
afgelopen weekend heb ik nagellakken besteld bij nailpolischfashion.nl.
Ik heb 3 lakjes van china glaze en ik heb ze binnen! ik wou eerst bestellen in amerika maar de verzendkosten waren zo hoog. Ik kan je wel vertellen zijn lakjes zijn echt awesome

Concrete catwalk: Het is prachtig grijs lakje en het is het enige lakje dat ik gekocht
heb zonder glitter. Ik heb deze gekocht omdat ik nog geen mooie grijs had en dit perfect was:'D

Ruby pumps: Ik lees overal dat ik een onwijs mooi lakje is en als ik al naar het flesje kijk
word ik echt onwijs happy. Ik ben zowieso een sucker voor rood en glitter.
One thing
I love it!


Champagne bubbles :
Dit echt een typisch feestdagen lakje. Goud is echt geweldig voor kerst en oud-en nieuw.
ik ben verliefd op dit lakje. kijk nou hoe pretty?

Dit zijn mijn eerste lakje van china glaze en ik snap waarom iedereen het een mooi merk vind.
Ik ga allemaal nog swatches laten zien van deze lakjes!
En hebben jullie al wat van china glaze of wat zou je willen hebben?

liefs Hannah

2 opmerkingen:

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden