vrijdag 27 april 2012

Outfit of the day: sometimes you may look ruff

Volg mijn blog met bloglovin

Vandaag heb ik een outfit of the day die een beetje ruiger is dan normaal. Ik ben van mijzelf onwijs wisselvallig en vind het daarom leuk om te wisselen tussen stoer en lief! Ik had deze outfit aan toen ik naar de film The Avengers ging en die is was trouwens onwijs goed dus een goede aanrader;) Maar omdat het toch een beetje
een mannen film is(of zo zien sommige meiden dat) wou ik een beetje een stoerdere outfit.
Ik ben echt slecht in outfit foto's dus mijn excuses hiervoor;)

                                                                  
Ik hou echt van dit rode jasje en je kan het stoer als lief dragen;)
Wat vinden jullie hiervan?

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden