zaterdag 14 april 2012

EOTD: pink&glitter en glamour!

Volg mijn blog met bloglovin
Ik wou eens experimenten met roze en mijn glittermania van NYX en ik denk dat wel aardig gelukt is. Ik gebruik fel roze bijna nooit in een ooglook want eigenlijk hou ik helemaal niet van roze. Als make-up ga ik het wel steeds vaker waarderen maar voor de rest niet;)Experimenteren op een loze zondag is onwijs leuk en ik raad het ook iedereen aan;)
Snel de foto's dat zeggen meer dan woorden\
Ik heb het Sleek Acid palette gebruikt en catrice gelliner en essence big volume masarca.
Voor de rest heb ik niks op mijn gezicht zitten zelfs geen blush en heb alleen mijn
wenkbrauwen bij getekend met potloodje van de Hema en ik heb viva glam Nicky lipstick op. En ik heb licht de glitters op mijn oogschaduw gedrukt en eigenlijk is dat best mooi geworden. Tot mijn verbazing
bijna geen fall out;)
 
In de close-up zie je goed dat ik licht paarse en
roze kleuren heb gebruikt. En eigenlijk is eyeliner net
iets langer doorgetrokken als ik eigenlijk wilden;)
Wat vinden jullie hiervan?
en zou je het ook overdag dragen?

Liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden