maandag 23 april 2012

L'oreal Paris super liner luminizer

Volg mijn blog met bloglovin
Vandaag laat ik jullie een eyeliner zien die ik gekocht heb tijdens de 1+1 actie van het Kruidvat. En ik laat jullie ook weten wat ik van deze eyeliner vind;)

Het is een eyeliner met een vilten stift waar je een mooie lijn mee kan zetten dikke maar dunne lijntjes. Ik zelf vind een vilten stift veel fijner werken want je schiet er ook minder mee uit dan met een kwastje;) Ik heb hem een tijdje getest deze eyeliner en hij is niet waterproof en  wat ik persoonlijk minder fijn vind is als je open doet en je wilt hem gebruiken dan halverwege als je lijn zet moet eigenlijk al weer terug doen in de houder want hij is dan eigenlijk op. Dus je moet 2 keer dippen en ik vind ook dat die niet echt zwart maar als je dat niet erg vind is opzich best prima;) Maar ikzelf heb betere eyeliners gehad in dure en goedkope versie en deze 11,99 en dat vind ik hem eigenlijk niet waard;)
Ik vind hem wel mooie en chique uiterlijk hebben en wat ik ook persoonlijke fijn vind werken
is dat hij een lang handvat heeft en daardoor heeft die wel een goed grip

De swatches zijn een beetje waterig en niet helemaal
zwart dus dat vind ik wel jammer.
Ik zou hem niet opnieuw kopen gewoon omdat ik het
belangrijk vind dat een eyeliner intens zwart is en langhoudend
is;)

liefs Hannah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden