donderdag 19 april 2012

Essence fruity: Nail fruits, fruits punch to go review&how to

Volg mijn blog met bloglovin
Fruity collectie is de nieuwe limited edition van Essence en ik ga jullie van de nail fruits laten zien. Want zijn dat? dat zijn blaadjes fruit die bij nail-arts kan gebruiken. Er zitten er 50 in een bakje en ze 1,99 per stuk en ik moet eerlijk vertellen voor 50 stuks vind ik dat nog best prijzig maargoed. Ik ga jullie vandaag laten zien hoe het eruit ziet en wat je er mee zou kunnen doen;)
Ik vind het doosje wel goed bij de collectie passen. Lekker vrolijk en lekker zomers en je ziet ook gelijk wat je koopt.

De nailfruits zitten in leuk bakje wat je ook
weer dicht kan doen en er zit een sponsje in en een lijm.
Zodat je ze aan je nagel kan plakken;)
En hoe ik ze heb gebruikt nou ik heb eerst mijn nagels
in een beetje rustig gelakt en goed gewacht tot het droog is;)
En dan aan de bovenkant van de nagels steeds drie van
die nailfruits geplakt!
Hoe vind ik het in gebruik? Nou de lijm plakt
eerder aan je vingers dan aan nailfruits(kan natuurlijk ook aan mij liggen).
En ze plakken gewoon niet goed aan je nagels dus vergt even wat tijd;)
Maar voor de rest zijn ze erg leuk en het is zeker vrolijk;)
Maar je kan natuurlijk ook als je liever meer koopt fimo-rollen kopen
via ebay! Ik zou hem kopen als je liever je producten in
de winkel koopt!

Hebben jullie al iets van de fruity lijn?
Kus Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden