woensdag 18 april 2012

l'oreal rouge caresse cheeky magenta

Volg mijn blog met bloglovin
Eindelijk heb deze lipstick ik was al tijdje heel erg benieuwd naar deze lipstick. Maar ik vond hem voor drogisterij merk nogal duur. Maar eindelijk ben ik toch gezwicht;)


L'oreal rouge caresse cheeky magenta :
Ik wou zo graag eentje van deze lipsticks en de meeste waren al weg en van deze was er nog maar eentje. En deze zag er was super gaaf uit en ik dacht hebbes die is voor mij!
Ik vind gouden huls onwijs gaaf en mooi eruit zien maar de plastic doorzichtige dop die erop
zit vind ik totaal niks. En ik vind de lipsticks ook niet makkelijk open gaan maar dat is per persoon anders.
Het is echt een mooie licht roze paarsige kleur. Ik vind hem
onwijs mooi en hij is ook niet heel aanwezig. Dat is fijn
wanneer je wel een kleurtje op wil maar niet gelijk een bam kleurtje;)


De lipstick is onwijs romig en glijdt echt over je lippen heen.
Alleen hij is niet verzorgend dus ik zou er toch een lippenbalsem onder doen!
En het kleurtje vind ik mooi subtiel maar toch een mooi kleurtje;)
Hij is 13,99 en ze hebben 12 kleuren.

hebben jullie deze lipstick al?
liefs Hannah







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden