dinsdag 24 april 2012

Hoe van onverzorgde nagels naar verzorgde nagels gaat

Volg mijn blog met bloglovin
Zoals de titel al zegt hoe je van minder mooie nagels naar super fantastische nagels gaat. Ik heb sinds ik geen acryl nagels meer gebruik last van dunne en broze nagels en ze zien er dus snel onverzorgd uit en mijn nagelriemen zien er dan ook meestal niet uit. Daarom ga ik je laten zien hoe je dat kan verhelpen en het hoeft je nog geen eens heel veel tijd te kosten;) Dit hoe mijn onverzorgde zwakke nagels eruit zien voor de behandeling



Hieronder laat mijn tools zien en wat ik gebruikt heb zijn 2 vijlen, een witte basecoat,topcoat en nagelkleurtje.

Ik ben begonnen met mijn nagels in een mooie rond vorm te vijlen en dat doe ik door van
rechts naar links te gaan in ronde beweging en dat doe ik net zolang tot ik vorm mooi vind en de
lengte goed vind;)
En dan naar doe je basecoat op, ik heb toevallig
eentje van essence but free to use what ever you want!
en dan daarna ziet er zo uit!
En daarna heb ik een mooi licht nude kleurtje op gedaan
zodat je er toch verzorgd uit maar niet te opvallend;)
En zo ben je van onverzorgde nagels naar op en top
mooie verzorgde nagels weer;)
En het zo gedaan en je hebt niet veel spullen nodig;)

fijne dinsdag!
liefs Hannah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden