zondag 1 april 2012

Personal

Volg mijn blog met bloglovin
Door persoonlijke redenen is het favorieten filmpje wat zou moeten komen niet gelukt.
Hij komt daardoor morgen online;) Maar omdat ik geen artikel plaatsen niet zo fijn vind,
laat ik eens persoonlijke foto's zien;)
Ik was bij vriendin geweest die tijdelijk in Den haag woont en toen moest ik natuurlijk wel terug
naar Tilburg en ik wil wel iets lekkers in trein dus Starbucks biedt een aanbieding^-^
Heerlijke muffin jammi

Ze vragen bij starbucks altijd je naam zodat als
je bestelling klaar is dat ze naam roepen. Maar blijkbaar
is de naam Hannah te moeilijk(zucht)

En genieten maar van mijn chocolade melk hmmm
Vorige week zaterdag ben ik in alphen
uit eten gegaan met mijn zus. En hier maakte ze dus een foto
van mij.

Ik was dus uiteten in sushi restaurant nou dat is
echt jammie geblazen^-^

Die zondag ben ik naar bagels&beans geweest
in Zoetermeer met mijn vriend;) Ik zat hier aan heerlijk
sapje;)

En hier was mijn bagel op en ik had een warme tonijn
bagel en mijn vriend had warme  pastrami bagel.
jummie!

Dit was eigenlijk wel mijn Personal omdat ik niet zo vaak
foto's maak van wat ik doe(A)
Misschien wel vaker doen?

wat vinden jullie ervan om meer te zien
wat ik in dagelijks leven doe?

Kus Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden