maandag 2 april 2012

Catrice eye duo chalks Tomboy

Volg mijn blog met bloglovin
Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik de duo chalks in de winkel zag liggen ik niet echt onder de indruk was. Maar na een paar swatches op blogs voorbij zien komen ben ik toch maar eentje gaan halen. Want de swatches waren best impressing en ik dacht ach voor 3,79 kan het ook wel;) Ik vind ze wel lijken op de oogschaduw cubes van the bodyshop alleen vele male goedkoper;)

Ik vind ze niet op chalks lijken want als je het vertaald bedoelen ze eigenlijk krijt en meestal zit krijt aan beiden kanten aan elkaar en je moet met krijt meestal inkleuren en hier haal het gewoon als een normale oogschaduw eraf met je kwast en ze zijn los verpakt in plastic cubes. Maar niet te min is het wel leuk bedacht hoor^-^


Het is een prachtige lila kleur en echt helemaal
leuk voor in de lente.

Dit is droog geswatch en dit na 2 vegen.
Dus laat staan als je het nat aanbrengt, je 
moet dan wel oppassen dat blenden misschien moeilijk word.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt kan
zeggen wat voor kleur dit is. Het lijkt een beetje taupe/
zwarte kleur.

Ik heb nog nooit zo'n kleur gezien. Dus dit vind
echt een kleur die je moet bekijken in kruidvat.

Hebben jullie het al gebruikt?
wat vinden jullie ervan?

kus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden