zondag 15 april 2012

Inspired by the look:Chinese inspired makeup

Volg mijn blog met bloglovin
Ik zat gisteren op youtube en ik was een beetje aan het cruisen en ik kwam toen op een hele leukefilmpjes terecht. En bij de meeste dacht ik wel woow speciaal alleen ik heb niet de middelen om dat ook te proberen. Alleen bij eentje dacht ik als ik wat aanpassingen doe dan lukt het mij prima en dat was dus bij het filmpje Chinese fashion inspired makeup van KlairedelysArt. Je moet echt eens kijken naar haar filmpjes want ze zijn echt onwijs gaaf en goed gemaakt. Dit is het filmpje wat ik dus keek en waar mijn look op geïnspireerd is!
Ik moet eerlijk zeggen dat dit niet makkelijk is en dit de eerste keer is dat ik zoiets geprobeerd heb en dat het dus erg nogal ongemakkelijk uitziet bij mij;)Mijn linkerkant heb ik gedaan terwijl ik het filmpje keek en mijn rechterkant hebik zelf echt geprobeerd en zo zie je dat mijn linkerkant er veel beter uitziet. Maargoed ikben dus nog aan het oefenen om het beter er uit te laten zien;)
Ik heb geen enkele oogschaduw gebruikt maar net als in het filmpje een
rood/roze blush namelijk rose gold van Sleek. Ik heb een pikzwarte
oogschaduw gebruikt uit oh so special palette van Sleek. Ik heb
als eyeliner om alleen te omringen en stipjes gebruikt gelliner
van Maybelline;) En zij gebruikt ook zilveren stipjes en ik gebruikt
een zilver eyeliner van The Body Shop;)


Het was niet makkelijk en alleen blush is aangebracht met een blendingbrush en
dat is niet allemaal even makkelijk. En ik had ook geen nepwimper dus ik heb ook
niet gedaan;) Maar wat vinden jullie ervan? ik heb dit dus duidelijk niet
overdag gedragen en dit was alleen om experimenteren!

liefs Hannah 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden