zaterdag 8 oktober 2011

let's do it like the yellow

hee allemaal,

Ik lees over op de blogs dat geel helemaal terug komt in de herfst. En eigenlijk draag ik nooit geel op mijn nagels. Maar ik dacht ik probeer dat lakje van MNY (ookal beviel vorige keer slecht.) maar ik moet toegeven ik vind het eigenlijk cool staan. In daglicht is het echt geel en normaal is het een soort okergeel en eigenlijk vind ik het wel mooi.
Ik heb ze alleen in flits gemaakt omdat anders pakt hij de kleur niet. dan word het heel donker.
maar ik vind het heel gewaagd staan!
Ik ben nog geen pro in nagellakken en gebruik altijd special
drydrops van essence zodat het sneller gaat. Heb gewoon
de tijd niet om zo lang te wachten.
Het lakje had wel 3/4 laagjes nodig om echt te dekken, dus het meest geweldige lakje is het niet.
Maar qua kleur zou ik hem wel kopen. Hij kost rond 2.50 dacht ik?

Wat vinden jullie? gewaagd of niet mooi?

tot snel Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden