dinsdag 11 oktober 2011

Choose me

En ook ik ben over voor glitter nagellakjes! Ik vond het vroeger nooit zo leuk veel te druk en te veel moeite om het er af te halen maar ik ben overtuigd.
Ik heb vandaag een groen-blauwig lakje van essence op choose me
Hij dekt al na 2 laagjes en dat vond ik verrassend om het de colour&go lakjes zijn en die zijn nooit zo dekkend.
Ik vind hem echt geweldig soms lijkt die wel blauw en je kan hem natuurlijk lichtje over een andere lak doen of gebruiken om je tip glitter te maken
Zoals je ziet een erg fijn lakje en hij glitter echt onwijs mooi! en het enige nadeel is dat die wel een beetje dik lakt.


Wat vinden jullie?
yaay or naay?

liefs Hannah

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee,
    hij lakt best dik daarom kan het en beetje slordig eruit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook en hij is een van mijn lievelingslakjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden