zaterdag 29 oktober 2011

Catrice Bigcity New york

hallo allemaal,

Zoals jullie allemaal weten is de big city collection in town! En wat ik op menig blog lees is die overal bijna uitverkocht daarom was ik ook heel blij dat ik hem in rotterdam alexander spotte. ze hadden alleen nog Londen en new york dus sydney en berlijn waren al weg. Ik ga vandaag new york jullie laten zien en het is echt mooi en het doet me denken aan too faced.
Zoals je kan zien is het gewoon 6 mooie kleuren en dit zijn allemaal coole kleuren en ik vind ze erg mooi.
Je moet er echt wel een basis onderdoen anders kan het een beetje gaan vervagen
(van links naar rechts)
wallstreet, timesquare, central park
Brooklyn bridge, rockefeller center, SoHo
De blushes
Statue of liberty, broadway
Het doosje erg mooi tekening van new york
zelfs de binnekant heeft een mooi tekening(me like)





Ik vind het erg gepigmenteerde kleuren. En ik moet zeggen het heeft me erg verrast.Ik had veel minder
verwacht. het doosje is ook erg mooi alleen wat mij tegenzit is dat het is van karton maar 
daar kan ik wel over heen kijken. Het kwastje is gewoon slecht en oogpotlood is gewoon standaard.

het volgende artikel laat ik Londen zien en daarna de nagellakjes die ik heb

tot snel
Hannah





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden