vrijdag 7 oktober 2011

sometimes you need green

heey allemaal,

Ik heb vandaag voor jullie look!
Ikzelf vind groen altijd mooi staan bij andere maar bij mezelf niet.
maar dan koop ik wel groene oogschaduw dus dan vind ik ook dat ik het moet
gebruiken. En zo gezegd en zo gedaan.

Ik vind hem erg goed gelukt, ik heb overal groen voor gebruikt. Dus echt alleen oogschaduw en mascara en niks meer. 
Ik heb donker in crease gebruikt en hele lichte over me ooglid en daarna alles geblend. En een beetje blauw groene als eyeliner lijntje en mijn onder oog en voor rest gewoon gedaan als altijd.
het staat me opzich wel goed maar het popt wel echt. dus als je niet van opvallen houdt
dan zou ik deze kleuren niet gebruiken!

maar wat vinden jullie?
kan dit ook voor gewoon overdag of dat te fel?
tot snel
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden