zondag 23 oktober 2011

it's time too fright you muahauwah

Afgelopen vrijdag heb ik een halloweenfeest gegeven ondanks dat het nog niet echt halloween is en het wel nederland is was het gewoon EEN GEWELDIG FEEST.
Ik had veel hapjes gemaakt en we hebben horrorfilms gekeken en gewoon veel gepraat allemaal. Niet iedereen was in kostuum maar ik natuurlijk wel. En ik heb ook een make-up look nagemaakt en hij is niet zo geweldig gelukt als ik wil maar het is toch wel een okee look geworden.

Ik zelf was namelijk een katje en hier in tilburg kijk iedereen me raar aan toen ik door de stad liep met een zwart jurkje en kattenhoofd en er is zelfs naar me geblaft. nu genoeg er over gepraat ik laat jullie de foto's zien en dan kunnen jullie zelf beslissen wat jullie er van vinden?
Ik had hier de look net klaar en ik dacht gelijk maar een foto te maken^^
hij is best goed gelukt

met kleding en al en sorry dat de belichting zo slecht is
maar het moest donker zijn voor de halloween sfeer.
een close-up van me oog ik heb een soort van wing gedaan
van eyeliner en kattenvacht proberen na te maken.


en nu de complete look wat vinden jullie er van?


liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden