dinsdag 25 oktober 2011

eyestudio lasting drama gel eyeliner maybelline

hallo allemaal,

Ik ben er misschien laat mee maar ik heb ook gel eyeliner van maybelline. Drogisterij merken hebben dat bijna niet al komt het wel steeds meer essence en catrice hadden er ook al 1. Maar ik heb hem nu pas gekocht want ik had al nieuwe gekocht op het feest van serena (beautylab.nl) en die werkte prima. Maar ik had gehoord dat deze ook goed was en hier zat speciaal kwastje bij en hij was nu maar 10 euro bij de etos dus ik dacht why not.
Genoeg gepraat ik laat nu de foto's zien^^
Ik vind het een mooie verpakking alleen het is wel een papieren verpakking en dat is minder praktisch maar dat neem ik voor me voor lief

Ik vind het een apart kwastje maar ik heb hem geprobeerd
en hij doet het goed en beter dan mijn catrice kwastje.


Hij is intens zwart en dekt ook onwijs goed.

dus ik ben er heel blij mee en heb jij hem ook? en ben je er ook blij mee?
liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden