dinsdag 4 oktober 2011

ooglook: when the sun rise up

hallo allemaal!

Ik heb vandaag een ooglook gemaakt met oranje pigment. Ikzelf vind het altijd wel moeilijk om te werken met pigmenten en probeer het dan te vermijden. Maar omdat ik zulke mooie pigmenten heb gekocht op het beautylabevent heb ik het toch geprobeerd. Ik heb het when the sun rise up genoemd omdat ik het vind lijken als net de zon op komt pretty^^?

Ik vind het een erge mooie look geworden en van veraf ziet het wat rustiger uit. Maar als je dichterbij komt is net ietsje heftiger. Het geeft een mooie herfstige uiterlijk and i love it^^

 
Zoals je ziet als je dichterbij komt is het net ietsje heftiger
                                            als van ver af. Ik heb 4 soorten oogschaduw gebruik, en
                                           vind dat het erg goed uitziet. Hoe heb ik het gedaan?
                                            lichtroze kleur in mijn ooghoek ietsje omhoog geblend.
                                            daarna met een goud/groenige oogschaduw op gehele oog en op het
                                           wenkbrauwbot. Daarna met lichtoranje pigment in mijn crease
                                           en dat allemaal blenden.
                                            en daarna in mijn buitenooghoek een zwart oogschaduw en blenden
                                            blenden. een poederachtige eyeliner om het af te maken en mascara natuurlijk
                                           

 ik vind het allemaal erg goed gelukt. Ik ben er gisteren ook zo mee naar werk gegaan.
Dus dat kan  best en wat vinden jullie ervan?
         
                             tot snel allemaal^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden