zondag 29 april 2012

Pupa 10th anniversay 78 lipstick

Volg mijn blog met bloglovin
In mijn beautybox van deze maand zat een lipstick van Pupa van hun anniversay lijn. Want zij bestaan 10 jaar en ze hebben meerdere lipsticks daarvoor gemaakt;) Ik heb nummer 78 en volgens mij heeft de lipstick geen speciale naam erbij. Het is een mooie rode kleur die genoeg kleur afgeeft en ook romig is. Het is een gewoon normale rode lipstick niks speciaal maar dat betekend niet dat die niet mooi is;)
Ik vind het een mooi doosje en het past goed bij de lipstick die ik heb gekregen. Ik vind het handig dat lipstick in doosje komt omdat je daar ook kan in bewaren en zo houdt je hem langer mooi.

De lipstick zelf heeft een mooie moderne stijl en
ziet er ook chique uit. Want speciaal is aan lipstick
is niet dat je huls van de lipstick af haalt om de lipstick te gebruiken.
Maar duw je lipstick omhoog en dan draai je hem om en dan
zie je lipstick heel speciaal;)

Op swatch op mijn hand heeft die meer een beetje
rood/rozig kleurtje maar op mijn lippen is het echt
een puur rode lipstick.
Ik ben heel tevreden over de lipstick en ik denk dat
de andere lipsticks ook heel mooi waren;)
De officiĆ«le prijs voor deze lipstick is 17.50.

wat vinden jullie van deze lipstick?
liefs Hannah 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden