zondag 8 april 2012

Pasen 2012

Volg mijn blog met bloglovin
Ik heb dit weekend niks gepost omdat dit het paas weekend is. En voor de meeste is het een dag voor met eten en drinken en gezelligheid. Maar voor mij is het dat Jezus is dood gegaan en weer is op gestaan en dat hij dat allemaal voor ons gedaan is. En dat je bij moet stilstaan dat mensen soms dingen voor je doet ookal begrijp
het ook niet gelijk. En dat god er altijd voor je is en dat je altijd bij hem terecht kan in deze dagen denk ik altijd over dat ondanks dat ik mij altijd niet even fijn voel maar god is er altijd en ik kan altijd bij hem terecht zelfs wanneer ik denk dat ik het allemaal niet aankan;)

Daarom fijne paasdagen^-^

liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden