vrijdag 30 september 2011

notd: flower it up

hallo allemaal!

ik heb een tijdje geleden bij beautylab.nl gezien een nail art met bloemen. En ik vond die zo gaaf en ik heb die dus nagemaakt. En hij is echt niet zo moeilijk om te maken, het enige wat je nodig hebt is meerdere nagellakken, nailart-tool/sateprikker, topcoat.

Je lakt eerste basecoat en daarna doe de een basiskleur. Ik heb zelf een mooie roze kleur gekozen en als die gedroogd is begin je met de bloemen, Je maakt 5 kleine rondjes bij elkaar in een rondje en daarna in het midden een witte rondje en dat doe je meerdere keren en dan heb je de bloemen.



 Zoals je ziet zijn het allemaal kleine rondjes bij elkaar gezet met een ietsje groter rondje in het midden.
Ik vind deze nail-art goed gelukt en mijn vriendje vond hem ook erg mooi.
Als jullie zoiets vaker willen zien. Let me know

see you soon
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden