zondag 8 juli 2012

DR.Van Der Hoog Chocolade masker

Volg mijn blog met bloglovin

Vaak doe ik op een zondag een masker omdat ik dan alle tijd heb om dat uitgebreid te doen.
En laatst zag ik voor 1 euro bij wibra dit chocolade masker en dat is al goedkoper dan bij drogisterij dus daarom nam ik hem mee.
Ik vind chocolade maskers zelf altijd best lekker vooral om de geur en dat chocolade goed is voor je huid.


Wat doet dit masker voor je huid?
Het is een enorme oppepper voor je huid en beschermt je huid tegen invloeden van buitenaf
en het verfrist huid heerlijk nou dat klinkt best goed toch?
Hij is voor alle huidtypes maar ik wil er wel bij vermelden als je gevoelige huid hebt dat die dan
kan prikken en trekken.
Wat vind ik van dit masker?
Ik heb zelf een gevoelige huid en bij mij prikt en trekt die en dat is voor het ontspannende masker gedeelte
niet zo fijn natuurlijk. Maar daarin tegen brengt die wel gemakkelijk aan en is de geur echt hemels;) En het ziet toch enig zins toch wel leuk uit toch?
Het masker zelf maakt mijn huid zacht en minder huid. dus op zich een fijn masker.

liefs Hannah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden