dinsdag 8 mei 2012

revoltaire ombre blush#2

Volg mijn blog met bloglovin
Vandaag laat ik jullie de blush en de lipstick zien van de Catrice revoltaire collectie;)
Zoals je gister ookal kon zien is er niks mis met uiterlijk van de collectie en ook het leuke patroontje dat in het palet zat zit ook gedrukt op de lipstick en de blush.
Ik begin met de ombre blush want dat is echt een pareltje en catrice heeft zich overtroffen want ombre is natuurlijk helemaal in beautyland en dan brengen budget ombre blush uit. Daar is natuurlijk iedereen helemaal blij mee;)

Met flits gemaakt maar zo zie je wel mooi
dat het echt 2 kleuren zijn die mooi in elkaar overlopen.

Zoals je ziet geeft die meer dan genoeg kleur af en je moet er daarom
ook niet echt met je kwast in gaan sweepen;) Het is mooi
perzikachtig kleurtje en een shimmertje;)
Ik vind de blush echt geweldig mooi en je kan beide kleuren apart gebruiken
of samen maar allebei is gewoon prachtig kleurtje;)

liefs Hannah








3 opmerkingen:

  1. met eyeliner had ik het nog mooier gevonden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed! Ik wilde hem ook nog meenemen, maar hij lag er niet meer..;)
    Leuke blog heb je trouwens!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden