donderdag 3 mei 2012

Catrice Ultimate colour the nude the better

Volg mijn blog met bloglovin
Ik ben helemaal geen nude fan niet op mijn lippen maar ook niet op mijn ogen. Maar veel beauty bloggers vinden deze nude lipstick zo mooi, zelf bloggers die ook niet zo van nude houden. En omdat ik vandaag
in kruidvat was om nieuwe catrice limited edition te kopen dacht ik laat ik deze eens meenemen;)
En ik moet zeggen ik ben best overtuigd want deze nude lipstick laat je lippen er niet dood uitzien maar eigenlijk juist levendiger mijn lippen maar dan beter eigenlijk. Je moet het gewoon zien;)
Het is meer een roziger nude lipstick en dat vind ik er altijd levendiger uitzien dan bruine nude lipstick. Om een of andere reden zie ik er dan wat meer dood uit.

Op de swatch kan je al zien dat deze lipstick
lekker romig is. En dat vind ik wel fijn omdat fijner op je lippen voelt
en dan smeert die ook stuk lekkerder en dat neem je toch mee met je 
oordeel.
Ik vind hem prachtig om mijn lippen want hij is lekker
romig en hij past goed bij mijn huidskleur.

Wat vind ik nou van deze lipstick?
Ik hou helemaal niet van nude lipsticks maar deze heeft mijn hart 
veroverd;) Hij is romig en hij is goed gepigmenteerd en hij
kost maar 3,99. En ik zou deze vooral aanraden als je net
als mij een lichte huid hebt;)

Liefs Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden