maandag 7 mei 2012

Catrice revoltaire limited edition #palet

Volg mijn blog met bloglovin
Ik laat jullie vandaag Catrice limited edition zien en waar die bij de meeste kruidvats niet meer verkrijgbaar is. Was die bij het kruidvat in Chaam nog helemaal aanwezig en had ik dus alle keus^-^. Ik laat jullie vandaag dus alleen het pallet morgen de lipstick en de blush Ik vind het echt een geweldig uitziende collectie alleen jammer dat de doosjes van plastic zijn dat geeft gelijk zo'n goedkoop gevoel!  Maar voor de rest ziet niks er goedkoop uit en dat vind ik best goed omdat je dat toch sneller krijgt met een budget merk. Maar laten we beginnen met het palletje;)
De paletten zijn toch ook wel pareltjes in deze collectie en ik laat jullie Explosive combination zien en dat is een palet met 2 natuurlijke kleuren en 1 fel roze kleurtje en cake eyeliner. Ik kan je gelijk zeggen dat die eyeliner voor geen meter werkt, zelfs niet als je kwastje nat maakt dus die hadden ze er beter uit kunnen halen.
Zoals ziet is de palet zelf echt onwijs mooi met de opdrukkingen op het palet zelf en het palet voelt wel heel licht maar jammer dat het plastic is.
Het zijn 3 mooie kleuren en je kan dit pallet ook makkelijk
meenemen op vakantie of als je opmaakt in de trein. De pigmentatie
is best goed voor budget merk. en vooral natuurlijke kleuren
geven goede pigmentatie af.

Je kan met dit palet zoveel een mooie rustige look maken als
wat meer kleurrijker look. En hieronder laat ik zien
hoe je met roze kleur en lichte kleuren het combineert.

Ik ben onwijs blij met mijn palet en vind het een goed en mooi
pallet van Catrice en hij kost maar 4,49 dus voor dat geld hoef je het niet te laten liggen. Hebben jullie al iets van deze lijn?

tot snel Hannah







2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw die eyeliner helemaal doorgelopen vind ik wel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen

Blijf on topic en geen schelden of off topic berichten.
Laten we het allemaal gezellig houden